2015. december 21., hétfő

Fonott kenyér.

Mit főzzek?

4 megjegyzés:

MJ írta...

Békés, boldog karácsonyt kívánok! :)

Unknown írta...

Kedves Terike!

Meghitt, békés karácsonyt és örömteli, kenyérsütésekben gazdag 2016-os évet kívánok Neked!

Szeretettel Üdvözöl:

Orbán Andrea Viktória Budapestről

Atkáriné Terike írta...

MJ! Köszönöm szépen és kívánok én is Boldog Ünnepeket!

Kedves Andrea! Unknown! Neked is ezt kívánom és legyen békés a 2016 év!
Te vagy aki sokszor kinyilvánítod tetszésedet és írsz nekem kedves szavakat! Nagyon jól esik az elismerésed!
Remélem ezután is megörvendeztetlek sütéseimmel, szeretettel várlak a friss bejegyzéseimhez!

Üdvözlettel: Terike

Unknown írta...

Kedves Terike!

Köszönöm szépen a jókívánságokat! Igen, én vagyok, aki sokszor ír, mert nagyon szeretem az oldaladat. Mindig melegséggel tölti el a szívemet, ha feljövök ide. Én is nagyon köszönöm ezt a lehetőséget, és jövőre is gyakran ellátogatok majd a holnapodra.

Szeretettel: Andrea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...